Rajdy|FormuÅ‚a 1|GSMP|WyÅ›cigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2008-01-31 12:08
Lech Koraszewski przed sezonem
Jakiś czas temu ukazała się informacja, iż organizatorzy Rajdu Niemiec zaproponowali wam start w imprezie. Czy planowany jest start i jak wygladają przygotowania.
- Niestety po wycofaniu sie strategicznego sponsora nic nie planujemy gdyż końcowe prace za własne pieniądze idą bardzo ślamazarnie...

Jak wyglądają plany zespołu dotyczące startów w RSMP w sezonie 2008. Czy plany dotyczą wszystkich eliminacji czy tylko wybranych.
- No niestety kwestia finansów dotyczy równierz eliminacji RSMP. Wszystko rozbija sie o budżet i o koszty które, aby dobrze przygotować samochód są niestety niemałe.

Czy plany startów dotyczą również startów w GSMP w 2008? Jeśli tak to czy wszystkich eliminacji czy tylko wybranych. Czy planowany jest również start w którejś eliminacji ME, jak choćby w niedalekim Sternbergu w "ECCE Homo"?
- Tak, ale o ile sytuacja wsparcia finansowego od sponsorów sie nie poprawi, GSMP to jedyne "plany" prawie wszystkich eliminacji. Czekamy dalej na sponsorów. Chcielibyśmy wystartować w przynajmniej paru eliminacjach GSMP.

B grupowe Audi Sport Quattro S1 jest spora gratką dla rajdowych kibiców. Kiedy planowany jest pierwszy start. Wiemy że Barbórka Warszawska nie doszła do skutku.
- Ciągle wracamy do kwestii finansów, ale myśle, że już niebawem i jeżeli będzie można pozyskać sponsorów to ambitniejsze mamy plany niż tylko GSMP. Ale na razie nie zdradzę szczegółów.

Jak doszło do decyzji o budowie Audi? Ile trudu wymagało zdobycie orginalnej dokumentacji i części?
- Jako miłosnik tej marki, ja jak również mój syn i cały "firmowy zespół" jesteśmy związani z tą marką poprzez prowadzenie serwisu VW-AUDI. Budowa tego auta to realizacja marzeń z lat świetności tych aut i moich lat młodzieńczych.

Audi Sport Quattro S1
Silnik 2.5 (blok TDI) 20v Turbo
kute tłoki + korbowody
modyfikacja wału oraz głowicy
turbosprężarka IMSA
kolektor ssÄ…cy Wagner Motorsport
kolektor wydechowy Audi S1 Pikes Peak
moc 550 KM
moment 750Nm


Więcej na temat budowy Audi Sport Quattro S1 w garażu Lecha Koraszewskiego tutaj
Dodaj do:

(heineken)
2025-04-12 23:26:00Tochowicz i Białowąs liderami wielickiego Memoriału po sobotnim etapie2025-04-07 20:50:00Rajdowa wiosna znów w Wieliczce2025-03-13 23:15:00Zapraszamy na Orlen Oil 9 Rajd Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza2024-04-12 19:10:00Jeden zespół - dwie Fabie w Memoriale!2023-06-16 23:41:00Radosław Ćwięczek po raz 10-ty na Magurze!2023-06-16 22:18:00Ruszył jubileuszowy wyścig górski Magura Małastowska2023-05-05 10:23:00Radosław Ćwięczek - Debiut wyścigach górskich w 4x4!2023-04-12 17:44:00Ruszają wyścigi górskie2023-04-12 15:34:00Jakub Matulka rozpoczyna sezon RSMP, LOTTO partnerem tytularnym!2023-04-12 15:33:00Szejowie przedstawiają swój nowy rajdowy projekt
Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 202109-09.05.2021
Kalendarze:
    Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
    Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

    WiÄ™cej informacji 



    Logowanie
    Login:
    HasÅ‚o: 
    © 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
    Ta strona używa Cookies

    Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl sÄ… wykorzystywane pliki cookies. 

    Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

    WiÄ™cej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje siÄ™ w Polityce PrywatnoÅ›ci.

    Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

    Akceptuj cookies