Rajdy|Formuła 1|GSMP|Wyścigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2010-11-13 23:32Top50 Wszechczasów - 31. Phil Hill
Formuła 1 to jedna z niewielu dziedzin, w której Amerykanie nie osiągnęli znaczących sukcesów. Pomimo szczególnych przywilejów, bo za takowe należy uznać włączenie wyścigu Indy 500 do Mistrzostw Świata F1 na początku jej istnienia, Amerykanie przez całą sześćdziesięcioletnią historię tego sportu zdobyli tylko dwa tytuły mistrzowskie. O jednym pamiętają wszyscy – Mario Andretti.

2010-08-24 15:17Top50 Wszechczasów - 32. Sebastian Vettel
Kolejny artykuł będzie krótki. O człowieku z Heppenheim wiedzą wszyscy obecni kibice Formuły 1. O samym Heppenheim też zapewne wiedzą, zważywszy, że nasi polscy komentatorzy wyścigowi z ogromną troską opowiadali ostatnio o tym, co wydarzyło się w tym małym miasteczku, położonym niedaleko Hockenheim. Jak wiadomo Sebastian Vettel jeździł ostatnio po swoim rodzinnym mieście bolidem F1.

2010-07-02 11:56Top50 Wszechczasów - 33. Mike Hawthorn
Historia ma to do siebie, że pozwala zapominać o wielu swoich bohaterach. Pomimo tego, że Formuła 1 nie sięga czasów prehistorycznych, a może poszczycić się zaledwie 60-letnią historią, to jednak i tutaj znajdziemy wiele postaci, o których się już zwyczajnie nie mówi. Na przekór modzie na gloryfikowaniu Damona Hilla, Lewisa Hamiltona i Jamesa Hunta, którzy w powszechnej opinii zostali uznani za najlepszych kierowców Brytyjskich, pragniemy przypomnieć tego, który jako pierwszy z Wyspiarzy osiągnął ogromny sukces.

2010-06-12 16:13Top50 Wszechczasów - 34. Clay Regazzoni
Szwajcaria nie może poszczycić się wielkimi osiągnięciami w Formule 1. GP w tym kraju odbywało się tylko pięć razy w latach 1950-1954. Największym sukcesem Szwajcarów w F1 jest indywidualne mistrzostwo świata bezsprzecznie najlepszego zawodnika z tego kraju – Clay'a Regazzoni'ego.

2010-03-15 21:09Top50 Wszechczasów - 35. Jacques Villeneuve
Zdawać by się mogło, że nikt nie powinien nienawidzić Formuły 1 tak, jak Jacques Villeneuve. Na skutek tragicznego wypadku na torze Zolder w 1982 roku Kanadyjczyk stracił swojego ojca, jednego z najbardziej wówczas obiecujących zawodników F1. Mały chłopiec miał raptem 11 lat.

2009-12-27 23:59Top50 Wszechczasów - 36. Carlos Reutemann
W całej historii Formuły 1 Argentyna miała w zasadzie tylko dwóch kierowców, z których mogłaby być dumna. I o ile na myśl od razu przychodzi ten pierwszy - pięciokrotny mistrz świata Juan Manuel Fangio, przez wielu uważany za najlepszego kierowcę wszechczasów, o tyle niewiele osób pamięta obecnie o tym drugim, a szkoda, bo jest to równie piękna historia.

2009-11-01 15:45Top50 Wszechczasów - 37. Jenson Button
Tak się niebezpiecznie złożyło, że kolejne miejsce w naszym rankingu zajmuje świeżo upieczony mistrz świata – Jenson Button. Nie jest to bynajmniej wymuszona decyzja, tak zakładał plan. Dlaczego? Żeby zrozumieć czym kierowaliśmy się, nadając Buttonowi 37. miejsce, warto prześledzić przebieg jego kariery, żeby przekonać się, że zwycięstwo w tym sezonie nie jest jego jedynym sukcesem. A zaczęło się tak …

2009-10-29 22:56Top50 Wszechczasów - 38. Denny Hulme
Czy można zostać mistrzem świata F1 nienawidząc sławy i całej otoczki związanej z byciem celebrytą? To zależy od punktu widzenia … nie wyobrażamy sobie chyba skromnego, nieudzielającego wywiadów i niczym nieszokującego Jamesa Hunta albo Lewisa Hamiltona. Z drugiej strony byli i tacy, który pomimo świetnych wyników, zostali dosyć szybko zapomnieni przez kibiców ...

2009-09-10 18:54Top50 Wszechczasów - 39. Jacques Laffite
Kiedy my pasjonujemy się fachowym komentarzem pana Andrzeja Borowczyka podczas wyścigów Forumły 1, Francuzi oglądający zawody na TF1 słyszą równie ciepły i być może nawet bardziej fachowy głos niejakiego Jacquesa Laffite.

2009-08-29 15:04Top50 Wszechczasów - 40. François Cevert
Najtrudniej zawsze ocenić dokonania tych, którym los nie pozwolił dokonać wszystkiego tego, co byliby w stanie osiągnąć, przerywając w okrutny często sposób ich kariery. Pozostaje wtedy mówienie, czy gdyby coś wydarzyło się inaczej, ów zawodnik osiągnąłby więcej. I kiedy zapytać fanów F1 o przykład złamanej kariery, większość wskaże zapewne Francoisa Ceverta.

2009-08-27 12:57Top50 Wszechczasów - 41. David Coulthard
Jak to zazwyczaj bywało, kolejny bohater monografii zaczynał swoją karierę w kartingu, gdzie osiągał całkiem niezłe rezultaty. Potem były coraz bardziej zaawansowane serie europejskie i wciąż dobre wyniki, potem złamana noga i powrót – jednym słowem nic nadzwyczajnego.

2009-07-30 00:24Quo Vadis Formulae 1?
A zdawać by się mogło, że zamknięcie Kupieckich Domów Towarowych w Warszawie będzie tragedią miesiąca. Nic podobnego – stałych komentatorów na Onecie bardziej rozgrzał fakt odejścia z Formuły 1 zespołu BMW Sauber, którego barw dzielnie broni obecnie polski kierowca – Robert Kubica.

2009-07-22 22:57Top50 Wszechczasów - 42. Juan Pablo Montoya

2009-06-18 19:02Top50 Wszechczasów - 43. John Watson

2009-06-04 07:12Top50 Wszechczasów - 44. David Purley

123 / 3
Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 202109-09.05.2021
Kalendarze:
    Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
    Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

    Więcej informacji 



    Logowanie
    Login:
    Hasło: 
    © 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
    Ta strona używa Cookies

    Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl są wykorzystywane pliki cookies. 

    Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

    Więcej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje się w Polityce Prywatności.

    Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

    Akceptuj cookies