Rajdy|Formuła 1|GSMP|Wyścigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2008-06-28 11:01
Jacek Koraszewski wraca na tor!
Jacek Koraszewski, po trzyletniej przerwie w startach, spowodowanej poważnym wypadkiem podczas wyścigu górskiego na Górze Św. Anny, wraca do ścigania! Po raz drugi w tym miesiącu, trenował na torze „Poznań”, używając 350-konnego Audi TT 1.8 Turbo quattro.

Jacek Koraszewski - To nie było żadne jeżdżenie „dla jaj”, tylko przypomnienie sobie wyścigowego stylu jazdy. Chcieliśmy również zobaczyć, co to autko potrafi, bo od jakiegoś czasu stało bezczynnie w naszym warsztacie i tylko się kurzyło. Mam nadzieję, że uda mi się wrócić do ścigania w GSMP, ewentualnie w wyścigach płaskich. Nie wiem konkretnie kiedy, ale być może pojedziemy jeszcze na któryś z tegorocznych wyścigów. To zależy od kilku rzeczy, m.in. od planów ojca (Leszka Koraszewskiego - przyp.), który kończy budowę B-grupowego Audi S1 Sport quattro i również chce w tym roku wrócić do ścigania. Jeśli nie wystartujemy w tym roku - to w przyszłym. Teraz skupiamy się na budowie S1, a testy TT-tki mają dać odpowiedź, do czego to auto się nadaje. Po przejechaniu w dwóch treningach dobrze ponad 200 kilometrów, wiemy już, czego możemy się spodziewać. Chodzi świetnie i jedyną usterką był poluzowany cybant. Czasy na poziomie 1:42 – 1:44 to nie jest jednak szczyt marzeń. Tu niestety „zawiniła” skrzynia biegów. Używaliśmy „krótkiej piątki” przeznaczonej do wyścigów górskich i niestety na poznańskim obiekcie aż w trzech miejscach brakowało szóstego biegu. Czas jest jednak do poprawienia nawet w obecnej specyfikacji. 10-12 KM można zyskać, stosując lepsze paliwo. Ciśnienie ładowania turbiny było ustawione na 1,45 bara, a można podkręcić do 1,7. Niestety, nie udało się pojechać do Załuża, który jest świetną trasą dla tego auta. Zastanawiamy się jeszcze nad Sienną. Pozostałe imprezy raczej odpadają, ponieważ obecne zawieszenie TT-tki ma zbyt mały skok na nierówne polskie asfalty. Na typowym torze sprawdza się jednak znakomicie.

Leszek Koraszewski: - Przy obecnej wadze auta (1070 kg) i jednak odrobinę rekreacyjnej jeździe Jacka uważam, że po modyfikacjach spokojnie możemy zejść z czasem okrążenia poniżej 1:40. Przede wszystkim trzeba zmienić skrzynię na 6-biegową, którą może założymy na przyszłotygodniowy trening.

Dodaj do:

(danway)
Wyścigi /
2023-06-16 23:41:00Radosław Ćwięczek po raz 10-ty na Magurze!2023-06-16 22:18:00Ruszył jubileuszowy wyścig górski Magura Małastowska2023-05-05 10:23:00Radosław Ćwięczek - Debiut wyścigach górskich w 4x4!2023-04-12 17:44:00Ruszają wyścigi górskie2023-03-23 17:01:00Inter Europol Competition - Celem jest mistrzostwo European Le Mans Series2023-03-16 16:23:00Kuba Śmiechowski - Zawsze jedziemy po wygraną!2022-07-29 22:00:00Sobotnia pogoda ustawi wyniki w Limanowej2022-07-29 11:16:00Waldemar Kluza wraca do ścigania, w mistrzowskim Mitsubishi Lancerze2022-07-17 19:22:00Krupa i Juhas wygrywają na Słowacji2022-07-13 16:11:00Mistrzowie wracają do Limanowej
Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 202109-09.05.2021
Kalendarze:
    Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
    Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

    Więcej informacji 



    Logowanie
    Login:
    Hasło: 
    © 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
    Ta strona używa Cookies

    Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl są wykorzystywane pliki cookies. 

    Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

    Więcej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje się w Polityce Prywatności.

    Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

    Akceptuj cookies