Rajdy|Formuła 1|GSMP|Wyścigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2009-03-25 17:20
Zaprezentowano system tożsamości marki dla GP Korei
Korea Auto Valley Operation (KAVO) – instytucja odpowiedzialna za organizację w 2010 roku pierwszego GP Korei – zaprezentowała oficjalny system tożsamości marki, czyli symbol i logo wyścigu.

Idea tożsamości marki GP Korei opiera się na podobieństwie do flagi państwowej Korei Południowej. Koreańska flaga, znana jako Taegeukgi, składa się z trzech części:
-białe tło symbolizuje czystość ludzi;
- umieszczony centralnie czerwono-niebieski symbol taegeuk (znany też jako yin-yang) to reprezentacja początku wszystkich rzeczy we wszechświecie, gdzie Yin to aspekt negatywny, a Yang pozytywny; oba aspekty pozostają w doskonałej równowadze, tworząc jedność symbolizującą ciągły ruch wszystkiego w nieskończoności;
- cztery czarne trygramy, po jednym w każdym rogu, symbolizujące cztery żywioły.

Przedstawiona tożsamość marki opiera się na wyobrażeniu bolidu F1 wraz z napisem “F1 Korean Grand Prix 2010”, w kolorach czarnym i czerwonym.

Cztery trygramy są wkomponowane w kształt opon bolidu, podkreślając unikatowość wizerunku Korei. Dodatkowo, trygramy są pochylone pod kątem 30 stopni, podobnie jak na koreańskiej fladze, co symbolizuje koreańską czułość i równocześnie opisuje prędkość samochodu wyścigowego.

Cztery trygramy noszą nazwy: Geon, Gon, Gam i Ri. Symbolizują kolejno: niebo, ziemię, Księżyc i Słońce. Nowym elementem w tożsamości marki jest wiatr, będący wizualnym przedstawieniem uczucia prędkości. Wszystko to ma na celu uzyskanie delikatnej równowagi pomiędzy kulturami Wschodu i Zachodu.

Czarny i czerwony to kolory wybrane na podstawie badania opinii. Według badanych to właśnie te kolory najbardziej kojarzą się z Formułą 1. Czerwony to urok i pasja, czarny to godność.

System tożsamości marki GP Korei został oceniony bardzo wysoko, jako przykład projektu zrozumiałego dla fanów sportu na całym świecie, zawierającego jednak unikalnie koreańskie elementy.

KAVO zamierza używać przedstawionych symboli jako oficjalnego wizerunku GP Korei oraz na materiałach promocyjnych, gadżetach i pamiątkach.

źródło: f1-live.com


Dodaj do:

(impishgrin)
Formuła 1 / 2009 /
2010-01-04 17:19:00Nowi właściciele, decyzja niezmieniona – Kubica w Renault na 20102009-12-30 17:00:00Michael nie jest zdrajcą2009-12-24 13:21:00Kubica: 5 lat w rajdach2009-12-21 19:39:00Michael zdrów jak ryba?2009-12-21 14:16:00Petronas razem z Mercedesem2009-12-18 17:02:00Mam dwa wyjścia2009-12-16 18:26:00Kolejne zmiany w F12009-12-16 17:30:00Renault zostaje w F1, to już pewne2009-12-16 17:18:00Red Bull już na pewno z Renault2009-12-15 15:32:00Virgin ogłosił skład
Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 202109-09.05.2021
Kalendarze:
    Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
    Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

    Więcej informacji 



    Logowanie
    Login:
    Hasło: 
    © 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
    Ta strona używa Cookies

    Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl są wykorzystywane pliki cookies. 

    Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

    Więcej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje się w Polityce Prywatności.

    Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

    Akceptuj cookies