Rajdy|Formuła 1|GSMP|Wyścigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
RSMP | WRC | RPP | RSME | KJS | Inne | IRC
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2003-03-23 23:06
Regulamin Drugich Mistrzostw Polski w Colina Macrae Rally 2.0
  Zawody odbędą się 13.03.2003 dzięki sponsorom: AMD, HP, Logitech, EMTEC, Wyższej Szkole Informatycznej z Łodzi, Martini, Helios, EMPIK Łódź Galeria . Początek imprezy godz.10.00.

  W zawodach biorą udział ci zawodnicy, którzy w wyznaczonym terminie nadesłali zgłoszenie oraz uiścili opłatę wpisową w Biurze Rajdu.

  Opłata wpisowa w zawodach to 40.00 zł. Za ta kwotę zawodnik otrzymuje możliwość wielogodzinnej rywalizacji z najlepszymi oraz (uwaga!) oryginalną wersję gry Colin McRae Rally 2.0! Wersja ta umożliwia grę w internecie.

  Zawodnicy zostaną podzieleni na kategorie grających na klawiaturach i na kierownicach. Liczba grających na kierownicach jest ograniczona do 20 a grających na klawiaturach do 75. Decyduje kolejność zgłoszeń.

  Poza tym kierowca dostanie Kartę Drogową, w którą będzie wpisywał uzyskane czasy na poszczególnych odcinkach, kary, neutralizacje, uwagi, itp. Neutralizacje (5min.) będą przyznawane jedynie w szczególnych i uzasadnionych przypadkach. Za nie przejechanie odcinka specjalnego naliczone będą 4 minuty kary, tyle samo ile za nie wpisanie czasu lub wpisanie innego czasu w kartę drogową niż jest w pamięci komputera.

  Mistrzostwa podzielone są na dwie części. Pierwsza, to trzydzieści wylosowanych prób czasowych, na których zawodnicy będą jechali takimi samymi samochodami. Wybór samochodu będzie losowy. Losowane będą wszystkie samochody dostępne w grze. Losowy będzie także przebieg tras a więc to czy odblokowany będzie tzw. "mirror" czy też nie. Na tym etapie styl jazdy jest dowolny. Dopuszczone są skróty i teleporty. Chodzi o uzyskanie jak najlepszych czasów. Zabronione będą wszelkie kody poza "allthebuttons" i "greatnews" odblokowującymi wszystkie trasy i samochody. Na przejechanie trzydziestu prób czasowych każdy zawodnik będzie miał 180 minut. Później nastąpi przerwa na zsumowanie wyników (45-60) minut, w trakcie której zostaną rozegrane finały w kategorii padów.

  UWAGA! Zawodnicy jeżdżący na padach wystartują poza konkurencją i rywalizować będą w swoim gronie - również o nagrody. Do dyspozycji będą mieli cztery stanowiska komputerowe wyposażone w pady. W zależności od ilości chętnych zostanie dobrany czas rywalizacji.

  Drugą część stanowić będzie jeden, również wylosowany rajd (z wyjątkiem rajdu Wielkiej Brytanii), na który zostanie wylosowany samochód spośród wszystkich dostępnych w grze. Do tego etapu przejdzie dwudziestu zawodników z kategorii"klawiszowców" i szesnastu jeżdżących na kierownicach. Ta część zawodów potrwa około godziny.

  Stawka półfinalistów zostanie dobrana w zespoły kilkuosobowe, tworząc sesje, w których zawodnicy ścigać się będą między sobą w sieci. Dobór będzie nieprzypadkowy: zespoły zostaną dobrane według czasów osiągniętych w fazie eliminacji.

  Grający na klawiszach zostaną dobrani w piątki według czasów. Do finałów przejdą zawodnicy z miejsc 1 i 2 w każdej z czterech sesji, tak więc w na tym etapie ważne jest miejsce zajęte w rajdzie a nie łączny czas rajdu. W kategorii kierownic, najlepsza szestnastka podzielona zostanie na dwie sesje po ośmiu graczy. Najszybsza czwórka z każdej z nich przechodzi do finału.

  W tej części zawodów będzie obowiązywały dodatkowe reguły. Po ukończeniu każdego odcinka zawodnicy będą mieli 30 sekund na zgłoszenie ewentualnego protestu (dotyczącego zgodności z regulaminem) przejazdów konkurentów. Do tego czasu nie wciskamy przycisku "enter" powodującego przejście do następnych opcji. Naciśniecie klawisza powoduje automatycznie akceptację przejazdu konkurentów nawet w przypadku odstępstw od regulaminu oraz pozbawia prawa do odwołania w przypadku protestów innych zawodników.

  Wgląd w powtórki maja sędziowie i to ich decyzja jest wiążąca. Nie ma odwołania od decyzji Głównej Komisji Sędziowskiej.

UWAGA! W tej fazie rozgrywek:
  Zabronione będą jakiekolwiek kody (poza wcześniej wymienionymi), skróty, teleporty. Jako skrót rozumiemy celowe ominięcie twardej (zatrzymującej samochód) przeszkody po stronie przeciwnej niż droga (nawet po zewnętrznej stronie zakrętu). Cięcie zakrętu nie będące skrótem jest dozwolone.

  Pod pojęciem teleportu rozumiemy takie celowe zjechanie z wyznaczonej trasy bądź spowodowanie takiej kolizji, które powodują powrót do gry w sposób dający wymierne korzyści czasowe. Karą za popełnienie tych wykroczeń będzie "taryfa" w wysokości jednej minuty.

UWAGA! W przypadku stwierdzenia naruszenia przez zawodnika w sposób rażący regulaminu, zawodnik taki zostaje zdyskwalifikowany co wiąże się także z przepadkiem wpisowego.

  Część (finałowa) będzie rozgrywana systemem pucharowym - przegrany odpada. Do tej części przejdzie po ośmiu zawodników z każdej kategorii (kierownice/klawisze).

Dobór w pary będzie przebiegał według klucza:
  1.Dla klawiszowców: pierwszy zawodnik z pierwszej sesji zmierzy się z drugim zawodnikiem czwartej sesji, pierwszy zawodnik drugiej sesji z drugim trzeciej sesji, pierwszy w trzeciej z drugim w drugiej, pierwszy w czwartej z drugim w pierwszej.

  2.Dla jeżdżących na kierownicach: pierwszy zawodnik z pierwszej sesji zmierzy się z czwartym zawodnikiem w drugiej sesji, drugi zawodnik pierwszej sesji z trzecim drugiej sesji, trzeci z pierwszej sesji z drugim z drugiej i czwarty z pierwszej z pierwszym z drugiej.


  Utworzone pary rywalizować będą do dwóch zwycięstw na odcinku rajdu Wielkiej Brytanii wylosowanym w trakcie zawodów. Zwycięzcy zagrają ze sobą na podobnych zasadach (1-4; 2-3) a wyłoniona dwójka zwycięzców będzie walczyć o tytuł w swojej kategorii przy czym walczyć będą do trzech wygranych na odcinku wylosowanym przed finałem.

  Przegrana dwójka będzie miała do rozegrania między sobą także walkę o trzecie miejsce, także do dwóch zwycięstw i na tym samym odcinku co para finałowa.

UWAGA! W tej fazie mistrzostw nie liczą się czasy tylko wygrane!
  Obowiązują te same zasady co w drugim etapie (żadnych skrótów, teleportów itp.) Za odstępstwa od regulaminu grozi kara w postaci oddania zwycięstwa w danym biegu przeciwnikowi.

Czekamy na wszystkich chętnych i do zobaczenia

Zgłoszenia i pytania pod adresem: cmr2@meganetcaffe.pl
Dodaj do:

2003-04-15 00:11:00AMD Arena: II mistrzostwa Polski w Colin McRae rally 2.0 zakończone2003-04-10 19:21:00AMD Arena Drugie Mistrzostwa w Colin McRae Rally 2.0 Countdown !2003-03-31 15:34:00AMD Arena: Drugie Mistrzostwa Polski w Colina McRae Rally 2.02003-03-23 23:06:00Regulamin Drugich Mistrzostw Polski w Colina Macrae Rally 2.02003-03-19 22:53:00Colin wraca do Łodzi !2003-01-09 14:50:00Mistrzostwa Polski w Colin McRae Rally 2.0
Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 202109-09.05.2021
Kalendarze:
    Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
    Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

    Więcej informacji 



    Logowanie
    Login:
    Hasło: 
    © 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
    Ta strona używa Cookies

    Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl są wykorzystywane pliki cookies. 

    Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

    Więcej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje się w Polityce Prywatności.

    Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

    Akceptuj cookies