Przemysław Żabka i Norbert Kacprzak w dobrych nastrojach na mecie Rajdu Orlen | Niedawno zakończony Rajd Orlen, przedostatnia runda Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski 2009, dostarczył niemałych emocji, a walka na szutrowych odcinkach specjalnych wokół Płocka była bardzo zacięta. Smak rywalizacji na oesach mistrzostw Polski mogli poczuć także zawodnicy z Rajdowego Pucharu Polski, dla których organizator przygotował klasę Orlen Gość. Zgodnie z regulaminem załogi z RPP zaliczyły tylko połowę odcinków specjalnych, lecz i tak nie brakowało im emocji.
Wśród zawodników z Rajdowego Pucharu Polski pojawili się między innymi Przemysław Żabka i Norbert Kacprzak, wspierani przez firmy Schomburg Polska Sp. z o.o, Inter Truck oraz Transport-spedycja LIPIŃSKI. Płocko-kutnowska załoga wystartowała w Rajdzie Orlen Peugeotem 206 RC, wystawionym przez stajnię Inter-JAR. Tradycyjnie bielski zespół spisał się na medal, a Przemysław Żabka i Norbert Kacprzak mogli się skupić na jeździe i dopracowywaniu opisu trasy, co przyniosło efekt w postaci dobrych czasów na szybkich szutrowych odcinkach. Doskonale zaprezentowali się także podczas odcinka Mostowa, na którym ich wynik nie odstawał od załóg z RSMP.
Przemysław Żabka i Norbert Kacprzak zapowiadają, że na pewno nie był to ich ostatni start i szykują niespodziankę dla kibiców, a w przyszłym sezonie chcieliby zmierzyć się z rywalami na oesach Rajdowego Pucharu Polski. Zawodników oraz cały zespół Inter-JAR wspierają firmy: Inter-JAR Hurtownia BHP, MolySlip, Ulter, Emal-Cer, Darpin oraz Peugeot Magurka. Naszym sponsorom dziękujemy za zaufanie, a kibiców zachęcamy do dopingowania nas na oesach Rajdu Dolnośląskiego, a także kolejnych rund Rajdowego Pucharu Polski. Zapraszamy również na naszą stronę internetową: www.inter-jar.pl
Przemysław Żabka: Tak jak zakładaliśmy jesteśmy na mecie. Był to dla nas świetny weekend, po pierwsze doskonała lekcja jazdy ośką i możliwość poznania choć w małym ułamku możliwości naszej 206, a po drugie fantastyczna zabawa na szutrowych odcinkach. Po małych przygodach z autem na drugim sobotnim odcinku i szybkiej reakcji ekipy Inter-JAR w strefie serwisowej mogliśmy wyruszyć ponownie na trasy i zrobić dobry czas na słynnej już Mostówce. Serdecznie dziękujemy naszym sponsorom: firmie Schomburg Polska Sp. z o.o, Inter- Truck oraz Transport-spedycja LIPIŃSKI za pomoc finansową, bez której by nas tutaj nie było. Dziękuję Norbertowi za doskonałe zgranie i świetnie wykonaną pracę, teamowi Inter-JAR za profesjonalny serwis i niezapomnianą atmosferę oraz wszystkim przyjaciołom za gorący doping na odcinkach.
Norbert Kacprzak: Rajd Orlen jest naszym ulubionym rajdem z powodu odcinków, przebiegających po drogach, które bardzo dobrze znamy. Dwie poprzednie edycje pokonywaliśmy jako zerówka, jadąc Subaru Imprezą. Dzięki hojności naszego głównego sponsora, firmy Schomburg Polska oraz wsparciu finansowemu firmy Inter-Truck i firmy Lipiński mogliśmy wystartować w tegorocznym Rajdzie Orlen w pełni profesjonalnie przygotowanym Peugeotem 206 RC. Zakładany plan wykonaliśmy w 100%, mogąc prezentować kibicom na wszystkich odcinkach naszych rajdowych sponsorów.
Z odcinka na odcinek udawało się nam przyspieszać, jednocześnie ucząc się w pełni wykorzystywać kłową skrzynię biegów. Wspólnie z Przemkiem przeżyliśmy 3 dni wspanialej zabawy, mogąc spotkać się z wieloma przyjaciółmi. Bardzo serdecznie dziękuję całemu zespołowi Inter-JAR za profesjonalne podejście do naszego startu oraz wielu kibicom i gościom, którzy znaleźli chwilę czasu by odwiedzić nas w strefie serwisowej oraz oczywiście Przemkowi za szybką i równą jazdę.
Jarosław Dąbrowski: W ostatni weekend załoga Przemek Żabka i Norbert Kacprzak w samochodzie z naszej stajni, Peugeocie 206 RC gr. N, zmagała się z trudnymi i wymagającymi odcinkami Rajdu Orlen. Zawody odbyły się w pięknym mieście Płock, leżącym nad rzeką Wisłą. W piątek przeszliśmy przez badanie techniczne, a później udało się nam przejechać kilkanaście kilometrów na odcinku testowym. Załoga mogła spróbować samochodu, poczuć jak się prowadzi, a my zrobiliśmy kilka korekt ustawienia i niezbędne regulacje. Godny uwagi był fakt, że w rundzie RSMP pojawiła się klasa Gość. Może jest to też recepta na kryzys w rajdach?
Sezon dobiega końca, nie zostało już wiele kilometrów ścigania, ale jak to mówią zwycięzcy są na mecie. I tak też będziemy trzymać kciuki za naszych zawodników do ostatnich metrów, bo już niedługo kolejne kilometry ostrej walki z samym sobą, samochodem i szybko płynącym czasem na Rajdzie Dolnośląskim. Jeżeli plany się nie zmienią to załogę Żabka/Kacprzak będziemy mogli jeszcze w tym sezonie zobaczyć na Rajdzie Barbórki Warszawskiej, gdzie zapowiedzieli walkę w Subaru STi obsługiwanym przez nasz zespół. Już teraz życzymy im by wszystko się udało, a wszystkich zainteresowanych zapraszamy na Rajd Dolnośląski!
(Wojciech Fuk) |