Rajdy|FormuÅ‚a 1|GSMP|WyÅ›cigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2011-06-18 20:31
Boullier: Priorytetem jest utrzymanie się w pierwszej czwórce
Po pełnym wrażeń wyścigu w Montrealu, Eric Boullier udzielił wywiadu na temat Grand Prix Europy – trzeciej z kolei imprezie w kalendarzu Formuły 1, która odbywa się na torze ulicznym.


Wyścig w Montrealu miał nieoczekiwany przebieg – Formuła 1 stała się emocjonującym widowiskiem…
Wiedzieliśmy, że będzie padać, ale nikt nie spodziewał się aż tak ulewnego deszczu. Był to niesamowity wyścig, który trzymał widzów w napięciu aż do ostatniego okrążenia. Jestem pewien, że gdyby Nick nie zderzył się z Kamuim, osiągnęlibyśmy znacznie lepszy wynik. Jestem bardzo zadowolony z miejsca Witalija, dla którego był to bardzo udany weekend.

Wspominałeś kiedyś, że fani są przyszłością sportu – czy popularność Formuły 1 wzrasta dzięki tak dramatycznym wyścigom jak GP Monako czy GP Kanady?
Przede wszystkim, zawsze cieszymy się z możliwości spotkania się z fanami. Świadomość, że nasi wielbiciele obserwują tor motywuje nas, by osiągać jeszcze lepsze wyniki. GP Monako jest wyjątkową imprezą, a w Montrealu całe miasto żyje wyścigiem – na tydzień przed Grand Prix Kanady cała metropolia jest specjalnie udekorowana na tę okazję. Obie imprezy dowodzą, że Formuła 1 cieszy się popularnością na całym świecie. Poza tym dwa ostatnie wyścigi obfitowały w dramatyczne zwroty akcji, co dodatkowo zwiększa zainteresowanie tym sportem. Fani czekają na pasjonujące imprezy, których finału nie da się przewidzieć. Podczas mojego pobytu w Montrealu wziąłem udział w spotkaniu FOTA z fanami. Bardzo cieszę się, że przedstawiciele FOTA zorganizowali debatę z wielbicielami Formuły 1. Było to bardzo ciekawe i konstruktywne spotkanie. Moim zdaniem powinniśmy częściej dziękować fanom za ich ogromne wsparcie i zaangażowanie w różnego rodzaju dyskusje, a także zainteresowanie, jakie przejawiają naszą dyscypliną.

Czy przebieg ostatniego wyścigu potwierdza, że ekipa LRGP wraca w tym sezonie na prostą?
Zdecydowanie tak. Nadal borykamy się z pewnymi problemy podczas kwalifikacji – musimy zapewnić sobie lepsze miejsca na starcie, ale jesteśmy w pierwszej szóstce i jestem pewien, że w Walencji będziemy walczyć o jeszcze więcej.

Na czym skupia się zespół podczas przygotowań do Walencji, by utrzymać swoją dotychczasową konkurencyjność?
Poprawiliśmy szereg kwestii technicznych – sporo zmian zostało wprowadzonych po analizie naszych słabych stron podczas kwalifikacji. Przygotowaliśmy także kilka udoskonaleń, które pozwolą nam zrobić duży krok naprzód.

GP Europy odbywa się na torze ulicznym – czy jego specyfika odpowiada ustawieniom R31?
To dobrze, że wyścigi Formuły 1 odbywają się także na obiektach ulicznych, które bardzo różnią się od specjalnie budowanych torów. Charakterystyka toru w Walencji bardzo nam odpowiada. Chcemy walczyć o czas, który zapewni nam w niedzielę miejsce na starcie w jednym z trzech pierwszych rzędów.

Do letniej przerwy zostały jeszcze cztery wyścigi – co chciałbyś, by zespół osiągnął w tym czasie?
Aby ugruntować pozycję jednego z najlepszych zespołów i zdobyć przewagę nad Mercedesem, który bardzo poprawił się w tym sezonie, musimy raz lub dwa razy stanąć na podium. Naszym absolutnym priorytetem jest utrzymanie się w pierwszej czwórce klasyfikacji Mistrzostw Świata Konstruktorów Dlatego właśnie musimy umocnić naszą pozycję podczas czterech następnych Grand Prix.
Dodaj do:

(Wojciech Fuk)

2011-06-28 10:43:00Mercedes GP po wyścigu w Walencji2011-06-28 10:25:00Nick: Nowe przepisy mogą być korzystne dla zespołu2011-06-26 17:51:00A tymczasem w porcie...2011-06-26 16:08:00Wszyscy nudzą się tak samo2011-06-26 15:42:00Telegram: Vettel zwycięża w GP Europy2011-06-25 17:45:00Potrzeba cudu?2011-06-25 13:51:00Opis kwalifikacji do Grand Prix Europy2011-06-25 12:40:00Vettel najszybszy w III treningu2011-06-24 19:47:00Komu zmiany na lepsze?2011-06-24 16:22:00W II treningu najlepszy Alonso2011-06-24 13:04:00W I treningu najszybszy Webber2011-06-23 19:53:00Czas pokonać pecha!2011-06-22 09:44:00Wypowiedzi przed GP Europy2011-06-20 16:20:00Jeden punkt pomiaru na torze2011-06-18 20:31:00Boullier: Priorytetem jest utrzymanie się w pierwszej czwórce
Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 202109-09.05.2021
Kalendarze:
    Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
    Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

    WiÄ™cej informacji 



    Logowanie
    Login:
    HasÅ‚o: 
    © 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
    Ta strona używa Cookies

    Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl sÄ… wykorzystywane pliki cookies. 

    Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

    WiÄ™cej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje siÄ™ w Polityce PrywatnoÅ›ci.

    Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

    Akceptuj cookies