Rajdy|FormuÅ‚a 1|GSMP|WyÅ›cigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2011-06-28 10:25
Nick: Nowe przepisy mogą być korzystne dla zespołu
Tuż po zakończonym wyścigu o GP Walencji, udało się porozmawiać przez chwilę z Nickiem Hidfeld'em, o to co powiedział na temat zakończonego GP.

Wiem, że nie był to Twój pierwszy start na torze w Walencji – jak oceniasz dzisiejszy wyścig na tle wcześniejszych imprez?
Nick Hidfeld: - Nasz wynik trochę mnie rozczarował, bo razem z Witalijem startowaliśmy z miejsc w pierwszej dziesiątce. Myślę, że mieliśmy dziś nieco więcej frajdy niż podczas poprzednich startów – było więcej okazji do wyprzedzania (kilkakrotnie więcej niż podczas poprzednich edycji GP Europy) – co znaczy, że mieliśmy więcej możliwości awansu.

Czy możesz powiedzieć nam kilka słów o przebiegu wyścigu?
- Nie mieliśmy najlepszych miejsc startowych. Podczas kwalifikacji straciłem pozycję na rzecz Adriana (Sutila), a podczas wyścigu musiałem walczyć, by nie spaść jeszcze niżej. Dotarłem na metę z lokatą, na której utrzymywałem się przez większość wyścigu (prawie przez cały czas jechałem za Sutilem). Raz udało mi się go wyprzedzić, ale zaraz potem Adrian użył DRS, by mnie wyminąć i nie udało mi się już skutecznie go zaatakować. Jeśli mam być szczery, nie spodziewałem się, że uzyskamy gorszy czas od ekipy Force India czy Toro Rosso – musimy dokładnie przeanalizować powody, dla których nie utrzymywaliśmy dziś dobrego tempa.

Jak oceniasz cały weekend?
- Mocno naciskaliśmy na gaz, ale nie udało się nam uzyskać prędkości na miarę naszych oczekiwań. Musimy to poprawić przed Silverstone.

Porozmawiajmy przez chwilę o Silverstone – to będzie zupełnie inny wyścig…
- Zdecydowanie inny! Silverstone to tor, na którego trasie znajduje się wiele szybkich zakrętów. Jest to obiekt doskonale dopasowany do specyfiki naszego bolidu. Zobaczymy też, jak nowe przepisy wpłyną na osiągi naszego bolidu – moim zdaniem będą korzystne dla zespołu LRGP.
Dodaj do:

(Kris26)

2011-06-28 10:43:00Mercedes GP po wyścigu w Walencji2011-06-28 10:25:00Nick: Nowe przepisy mogą być korzystne dla zespołu2011-06-26 17:51:00A tymczasem w porcie...2011-06-26 16:08:00Wszyscy nudzą się tak samo2011-06-26 15:42:00Telegram: Vettel zwycięża w GP Europy2011-06-25 17:45:00Potrzeba cudu?2011-06-25 13:51:00Opis kwalifikacji do Grand Prix Europy2011-06-25 12:40:00Vettel najszybszy w III treningu2011-06-24 19:47:00Komu zmiany na lepsze?2011-06-24 16:22:00W II treningu najlepszy Alonso2011-06-24 13:04:00W I treningu najszybszy Webber2011-06-23 19:53:00Czas pokonać pecha!2011-06-22 09:44:00Wypowiedzi przed GP Europy2011-06-20 16:20:00Jeden punkt pomiaru na torze2011-06-18 20:31:00Boullier: Priorytetem jest utrzymanie się w pierwszej czwórce
Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 202109-09.05.2021
Kalendarze:
    Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
    Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

    WiÄ™cej informacji 



    Logowanie
    Login:
    HasÅ‚o: 
    © 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
    Ta strona używa Cookies

    Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl sÄ… wykorzystywane pliki cookies. 

    Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

    WiÄ™cej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje siÄ™ w Polityce PrywatnoÅ›ci.

    Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

    Akceptuj cookies